czwartek, 1 marca 2012

Znam Cię - Natalia Kukulska

Oczy otwarte mam

siedzę i przyglądam sprawom się

w dole ulicą gdzieś biegnie ktoś

jakby uciekał stąd

nie mogę jeszcze uwierzyć w to

ja dobrze znam jej twarz ale nie wiem skąd

to niemożliwe lecz widzę wyraźnie tak

ta dziewczyna co biegnie tam to ja

zadziwiające są takie chwile

kiedy rozpoznasz w kimś to co sam w sobie masz

poczujesz mocno że

tak wiele łączy z nim cię

oczy otwarte mam

siedzę i przyglądam sprawom się

w dole kłótnia i krzyk ja widzę że

ktoś w dłoniach kryje łzy

nie mogę jeszcze uwierzyć w to

ja dobrze znam jej twarz ale nie wiem skąd

to niemożliwe lecz widzę wyraźnie tak

ta dziewczyna co kryje łzy to ja

zadziwiające są takie chwile

kiedy rozpoznasz w kimś to co sam w sobie masz

poczujesz mocno że

tak wiele łączy z nim cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz