sobota, 21 kwietnia 2012

One More Chance tłumaczenie tekstu

Tym razem, zrobię,wszystko co mogę zrobić najlepiej,

To racja.


Tango z tobą przy moim boku...

Przytulenia i dotyki...

Przyszłaś bym był tym następnym... kolejnym...

I przestałaś mnie kochać!

I ta miłosć jednak była zimna,

Ja kogoś pragnę...

O... dlaczego, nie, dlaczego?

/Kiedy ją spotkasz.../

Powiem aby zrobiła to dla mnie!

O... ja potrzebuję...


Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej szansy i miłośći,

Jeszcze jednej...

Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej szansy i miłości,

Widzisz?

Jeszcze jednej...

Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej...

Jeszcze jednej szansy...

W porządku...

Jeszcze jednej szansy i miłosci.


Bardzo zawstydzony...

Potem szukałem i pragnąłem by ktoś mnie przytulił.

Pomomogła mi kochanka.

Trzymałem się.

Byłem głupcem!

Jak mężczyzna.

Próbowałem jej udowodnić- udowodnić swoją rację.

Ona tylko mnie przytuliła .

Tłumaczyłem się personalnie.

Czasami czuję się źle i jest mi bardzo trudno, ale

Tak już musi być.

O... dlaczego... dlaczego?

/Kiedy ją spotkasz.../

Powiem aby zrobiła to dla mnie.

O... ja potrzebuje...


Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej...

Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej szansy dla miłosci.

Jeszcze jednej szansy i miłości,


Jeszcze jednej szansy i miłości,

Jeszcze jednej...

Jeszcze jednej szansy i miłosci...


/Refleksja/

Kiedy już okrążę cały świat by ją znależć,

Nie dbam o to gdzie to będzie.

Dlaczego?

Bo...

Powiemy wtedy że niebo jest tutaj.

Niebo będzie tutaj kiedy ją spotkam...

Widzisz?

Powie to dla mnie...


Jeszcze jedna szansa i miłość...

Tak! Tak!

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Powie to tylko mnie!

Tak ,tak!

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Jeszcze jedna szansa dla miłości

Jedna szansa...

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Kochać cię!

Jeszcze jedna szansa i miłość

Ja nie mogę przestać kochać ciebie!

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Tak! Tak!

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Jeszcze jedna szansa i miłosć,

Ja nie mogę przestać cię kochać!

Ja nie mogę przestać cię kochać!

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Jeszcze jedna szansa i miłosć...

Uuuu!!!!

Ja nie mogę przestać cię kochać!

Ja nie mogę pezestac cie kochać!

Ja nie mogę przestać cię kochać!

Jeszcze jedna szansa i miłość,

Jeszcze jedna szansa i miłość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz