środa, 18 kwietnia 2012

Tool Wings for Marie (Part 1) tłumaczenie

„Skrzydła dla Marie (cz. I)"


Wierzyłaś,

Wierzyłaś w chwile niewyobrażalne.

Wierzyłaś we mnie.

Cierpliwość w duchu -

Bezkompromisowa.

Bez nas w sercu.

Światło w Twoich oczach, które

Kończy wszystkie kłamstwa.

Nieobecna, rozbita

Spadła w ręce

Chwil, których nie mógłbym ujrzeć.

Bo Ty, Ty modliłaś się też za mnie…

Czego dokonałem, żeby być synem anioła?

Czego dokonałem, żeby być tego wartym?

Światło dnia przyćmione pozostawia zimne widmo.

Trudno Cię ujrzeć w tym świetle.

Proszę, wybacz mi to samolubne pytanie, ale

Co mam powiedzieć tym wszystkim upiorom dzisiejszej nocy?

Nigdy nie wypowiedziała kłamstwa.

Może ktoś jej podsuwał kłamstwa,

Ale nigdy w żadnym nie żyła.

Nie miała życia.

Nie miała życia,

Ale z pewnością jedno uratowała.

W porządku, nadszedł czas, kiedy pozwolimy Ci odejść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz