wtorek, 17 kwietnia 2012

Slipknot Everything Ends tłumaczenie

"Wszystko się kończy"


Jesteś w błędzie, jesteś pojebany, jesteś przereklamowany

Wydaje mi się że będę chory i to przez ciebie

To jest koniec WSZYSTKIEGO

Ty jesteś końcem WSZYSTKIEGO

Nie spałem od kiedy się obudziłem

i dowiedziałem się że całe moje życie bylo kłamstwem, skurwielu

To jest koniec WSZYSTKIEGO

Ty jesteś końcem WSZYSTKIEGO


Szara skóra, mogę malować cierpieniem

Znaczę drogę na moich ramionach twoją pogardą

Każdy dzień jest taki sam - JA KOCHAM, TY NIENAWIDZISZ

Ale wydaje mi się że już mi nie zależy...

Rozwiązuję moje problemy ostrzem

Kiedy moje oczy zmieniają kolor z niebieskich na szare

Bóg, najgorsza rzecz jaka mi się dziś przydarzyła

Ale wydaje mi się że już mi nie zależy...


Jeseś w błędzie, jesteś pojebany, jesteś przereklamowany

Wydaje mi się że będę chory i to przez ciebie

To jest koniec WSZYSTKIEGO

Ty jesteś końcem WSZYSTKIEGO

Nie spałem od kiedy się obudziłem

i dowiedziałem się że całe moje życie bylo kłamstwem, skurwielu

To jest koniec WSZYSTKIEGO

Ty jesteś końcem WSZYSTKIEGO


Moje wady są jedyną czystą rzeczą jaka pozostała

Nie mogę naprawdę żyć, nie mogę wytrzymać

Wszystko co widzę przypomina mi o niej

Boże chciałbym żeby mi już nie zależało

Im więcej dotykam, tym mniej czuję

Okłamuję sam siebie że to nie prawda

Dlaczego wszyscy robią z tego taką kurwa wielką sprawę?

Nigdy już nie będzie mi zależeć


Co ja robię do diabła?

Czy ktoś jeszcze został w moim życiu?

Co ja sobie kurwa myślałem?

Nikt nie chce mi powiedzieć że czuję się wporządku?

Dokąd do diabła zmierzam?

Czy wogóle potrzebuję powodu aby się ukrywać?

Jestem tylko zdradzony

Jestem tylko zobowiązany zdechnąć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz