sobota, 7 kwietnia 2012

Forget About What I Said tłumaczenie piosenki

Mieliśmy w zwyczaju rozbierać to,

ale teraz tylko istniejemy.

Rzeczy które zrobiłem źle,

Założyłbym się masz na liście.


Teraz wiem jak ty pamiętasz

i tamte momenty które wybrałaś

zdefiniują mnie jako zdrajcę,

kradnąc wszystko tracisz.


Zapomnij o czym mówiłem,

światła wyłączone i imprezy skończone.

Zapomnij o czym mówiłem.

Zapomnij o czym mówiłem,

Jestem starszy teraz i wiem ty mnie słyszysz.

Zapomnij o czym mówiłem.


Długo nie położysz się tej nocy,

wyłączysz twój telefon.

Więc byłaś samolubna również,

ale nigdy nie byłaś wszędzie sama.

W tych obrzydliwych różowych apartamentach

z dziwkami i dziećmi,

wyznaczających jakieś zemsty.

Czy musimy przejść przez to?


Zapomnij o czym mówiłem,

światła wyłączone i imprezy skończone.

Zapomnij o czym mówiłem.

Zapomnij o czym mówiłem,

Jestem starszy teraz i wiem słyszysz mnie.

Zapomnij o czym mówiłem.


Wszystkie gwiazdy się zastanawiają dookoła dzisiejszej nocy,

mieliśmy w zwyczaju przymierzać je.

I czasami słyszę ciebie,

galaktyka śpiewa twoją piosenkę.

I dzisiaj w nocy śpiewam wzdłuż.


Zapomnij o czym mówiłem,

światła wyłączone i imprezy skończone.

Zapomnij o czym mówiłem.

Zapomnij o czym mówiłem,

Jestem starszy teraz i wiem ty mnie słyszysz.

Zapomnij o czym mówiłem. [x2]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz