sobota, 7 kwietnia 2012

Język Polski (zwrotki k44) Kaliber 44

Joka


Proszę lody bambino i dwa razy capuccino

Margerite na rate ja trenuje tu karate

I w vising puszczam słowa

Hardkorowa moja głowa

Polska mowa, jest bardzo dziś nie zdrowa

Nowa moda wujem Samem zarażona ona

W języku Michaela Jacksona

I Antygona w Nowym Jorku

Niedługo dubbing na Bolku i Lolku

Wnioskuj Joka rymuje po polsku

W języku Michaela Jacksona

Antygona w Nowym Jorku

Niedługo od wtorku dubbing na Bolku i Lolku

Więc wnioskuj Joka rymuje po polsku

Wnioskuj Joka, Joka rymuje po polsku

Wnisokuj Joka rymuje po polsku

Wnioskuj Daaab rymuje po polsku


Dab


Czyżby rymy są jak grzyby

Na polanie rosną same coś do dupy to zbieranie

To schylanie, trudne jest

Wybieranie tych jadalnych bardzo żmudne jest

Sturbowany jestem srodze, bo po drodze

Zaliczyłeś do koszyka

Przepięknego sromotnika

Który znika właśnie teraz w paszczy twojej jamy

wnika w nią, niewzruszona dalej trwa

Jako świadectwo że umysł masz jak dziecko

Uchodzić za mistrza chcesz

A rozumy wszystkie zjesz wtedy wiesz

Jesteś najlepszym grzybiarzem w okolicy

Tamten sie nie liczy sami przeciwnicy

I nawet jeśli nie wiesz który z grzybów jest trujący

Nieszkodzi, niechcący dajesz etykiete koleś mocniej

Wnioskuj y Dab rymuje polsku x3

Wnioskuj Magik rymuje po polsku


Magik


W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie

w rym nie zginie

Szeleszcząc na wietrze

Jak liść niesiony przez powietrze do celu płynie

Język obcy, obcy czas to mnie nie onietrawia (???)

Nie nie nie nie wstydź sie

Ja nie strzępie języka

wrzucając słowa do śmietnika, przenika

Tajemniczej księgi czytelnika

Polskiej mieści, treści nasuwa wnioski Magika

Wnioskuj ja rymuje x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz