sobota, 7 kwietnia 2012

Paramore For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic tłumaczenie

"Dla pesymistów, jestem radosną optymistką"


Po prostu wychwalaj siebie

Sam ocieraj swoje łzy

Uderzasz pięścią w ścianę

Teraz znajdź drogę wokół

Dobrze, w czym kłopot?

Masz skłonności do bycia nerwowym


Jak myślisz, co bym powiedziała?

Nie możesz uciec, nie możesz uciec

Jak myślisz, co bym powiedziała?

Nie możesz uciec, nie możesz uciec

Nie mógłbyś


Nigdy nie chciałam powiedzieć tego

Nigdy nie chciałeś zostać

Przedstawiam Ci moją wiarę w Ciebie, tak dużo wiary

A Ty po prostu olałeś to

Olałeś to


Nie jestem tak naiwna

Moje żałosne oczy mogą widzieć

Pokonujesz tą drogę nieśmiało

Wszystko nie zostało dokończone

Dobrze, jeśli machniesz ręką

Zrozumiesz na co zasługujesz


Jak myślisz, co bym powiedziała?

Nie możesz uciec, nie możesz uciec

Jak myślisz, co bym powiedziała?

Nie możesz uciec, nie możesz uciec

Nie mógłbyś


Nigdy nie chciałam powiedzieć tego

Nigdy nie chciałeś zostać

Przedstawiam Ci moją wiarę w Ciebie, tak dużo wiary

A Ty po prostu olałeś to

Olałeś to


Zostałeś zniszczony dużo wcześniej

Nawet obejrzeliśmy początek

Dlaczego nie wstajesz, by być takim człowiekiem

Twoje nagie ręce odmawiają Ci posłuszeństwa


Nigdy nie chciałam powiedzieć tego

Nigdy nie chciałeś zostać

Przedstawiam Ci moją wiarę w Ciebie, tak dużo wiary

A potem olałeś to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz