poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Smile tłumaczenie piosenki

Grawitacja nie przyciąga mnie

Nie będę obrazem bez podpisu

Modlę się rozpadając

Jesteś moim opatem

Chcę ziemi, na której mogę klęknąć

Miłość to nie twoja pieśń

Nie chcę widzieć, jak się uśmiechasz


Niszczę to powoli

Niszczę to w mojej głowie

Widzę to, uwalniam to

Wiem, miłość jest w mojej duszy

Nie w twoich oczach


Nie chcę

Nie chcę widzieć jak się uśmiechasz


Zacząłem z beztroską

Nie będzie łatwo, jak mówiłaś

Płynę przez życie

Odejdę w dzień śmierci

Nigdy nie zdobędę, nigdy nie zdobędziesz

Nie chcę widzieć, jak się uśmiechasz


Bóg to wie, wie

Wie, wie

Śpiewasz

Posłuchaj, kochana

Zaśpiewaj jeszcze raz

Ślepnąc

Dymiąca maszyna jest twoja, nie moja

Nie chcę widzieć, jak się uśmiechasz


Będę ponownie żyć

Będziesz ponownie żyć

Po prostu nie chcę widzieć, jak się uśmiechasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz