niedziela, 19 lutego 2012

Alicia Keys Waiting For Your Love tłumaczenie

Nie ma innego wyjścia

Gdzie chciałabym żeby ktoś mnie trzymał, pokaż mi jak ty

Wpadając w oszołomienie

Tyle dróg, jestem w zdumieniu

Myśląc o tobie. Nikt nie zabrał czasu

By trzymać mój umysł i być osobnikiem

Do którego mogłabym mówić

To jest rodzaj dnia

którego muszę powiedzieć, oczekiwałam


Popatrz jak nie ronię łez

Zmartwienia nie napędzają strachu

Tak dobrze ze wkrótce będziesz tutaj

Oni po prostu nie wiedzą jak to dobrze


Tak dobrze nie musieć szukać

Szukać żeby tylko znalezć kogoś

Tak dobrze nie musieć szukać

Wiedząc że znalazłam właśnie tego


Czekam na twoją miłość

Czekam na twoją miłość....


Rozmawiając przez telefon

kiedy jestem sama, jestem w transie

I kuszona by cie dotknąć

Nic nigdy nie przemija

Sposób w jaki masz czas dla mnie

Powoduje ze cie chce

Nazwij to jak chcesz

To może być złe, ale jestem twoim głupcem

Nie moge potwierdzić czy jesteś moim typem

Próbujemy rzeczy których inni nie zrobią


Popatrz jak nie ronię łez

Zmartwienia nie napędzają strachu

Tak dobrze ze wkrótce będziesz tutaj

Oni po prostu nie wiedzą jak to dobrze


Tak dobrze nie musieć szukać

Szukać żeby tylko znalezć kogoś

Tak dobrze nie musieć szukać

Wiedząc że znalazłam właśnie tego


Czekam na twoją miłość

Czekam na twoją miłość....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz