poniedziałek, 20 lutego 2012

Michael Jackson Someone Put Your Hand Out tłumaczenie

[szept]

Nigdy nie próbuję o tym rozmawiać

To musi dobrze brzmieć dla mnie w środku

Tylko o tym rozmyślam


Jestem zupełnie niewymagający

Gdyż mówią, że miłość jest ślepa

Żyłem całe życie udając

Że mogę znieść ten ból głęboko w środku


Prawda jest taka, że wyczekuję

Miłości, która jest tak niebiańska

Przeszukałem cały świat mając nadzieję,

Że ona tam będzie, raz za razem


Niech ktoś wyciągnie dłoń

Błagam o twoją miłość

Wszystko co robię to wyciągam*

serce, które potrzebuje twojej miłości


Żyłem całe życie samotny

Dusza lamentująca ze wstydu

Z upośledzonymi uczuciami

Ocal mnie teraz, dla tego co jeszcze zostało


Będę twoim bohaterem

Będę rymował serenady

Tylko potrzebuje tego kogoś

Ocal mnie albo oszaleję


Niech ktoś wyciągnie dłoń

Błagam o twoją miłość

Gdyż wszystko co robię to wyciągam*

serce, które potrzebuje twojej miłości


Niech ktoś wyciągnie dłoń

Błagam o twoją miłość

Wszystko co robię to wyciągam*

serce, które potrzebuje twojej miłości


Gdy mówisz, że będziemy tańczyć do białego rana

To tak jak dzieci radości ziemi [???]

Gdy my będziemy się bawić, czy obiecasz mi że zostaniesz na zawsze?

To wszystko, ponieważ potrzebuje tego kogoś...


Niech ktoś wyciągnie dłoń

Błagam o twoją miłość

Gdyż wszystko co robię to wyciągam*

serce, które potrzebuje twojej miłości


Niech ktoś wyciągnie dłoń

Błagam o twoją miłość

Wszystko co robię to wyciągam*


Niech ktoś wyciągnie dłoń

Zrób to dla miłości

Wszystko co robię to wyciągam*

Miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz