czwartek, 16 lutego 2012

Love Me Two Times tłumaczenie piosenki

KOCHAJ MNIE DWA RAZY


Kochaj mnie dwa razy kochana

Kochaj dwukrotnie dziś

Kochaj mnie dwa razy dziewczyno

Bo odjeżdżam

Kochaj mnie dwa razy dziewczyno

Raz za jutro i raz za dziś

Kochaj mnie dwa razy bo odjeżdżam


Kochaj mnie raz dziewczyno

Nie mogę mówić

Kochaj mnie raz kochana

Wiesz że mięknę w kolanach

Kochaj mnie dwa razy dziewczyno

Kochaj przez cały tydzień

Kochaj mnie dwa razy bo odjeżdżam

Kochaj mnie dwa razy bo odjeżdżam


Kochaj mnie raz

Nie mogę mówić

Kochaj mnie raz kochana

Wiesz że mięknę w kolanach

Kochaj mnie dwa razy dziewczyno

Kochaj przez cały tydzień

Kochaj mnie dwa razy bo odjeżdżam


Kochaj mnie dwa razy kochana

Kochaj dwukrotnie dziś

Kochaj mnie dwa razy kochana

Bo odjeżdżam

Kochaj mnie dwa razy dziewczyno

Raz za jutro i raz za dziś

Kochaj mnie dwa razy bo odjeżdżam

Kochaj mnie dwa razy bo odjeżdżam

Kochaj mnie dwa razy bo odjeżdżam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz