sobota, 18 lutego 2012

Andrzej Piaseczny - Too Long tłumaczenie

ZA DŁUGO


Jak długo będę czekać na ciebie?

Jak długo będziesz czekać na mnie?


Jeśli nie podejdziesz zbyt blisko

Nie zobaczysz żartu

Może wszystko wygląda świetnie

Może po prostu głupieję.

Kiedy jestem prawie na zewnątrz

Widzę twój dziwny uśmiech.

Hej, czy myślisz o tym samym?

Lepiej byś pomyślała znowu.


Jestem oszustem

Kimś komu nie zależy

I nigdy nie będzie chciał.

Być z kimś takim jak ja

ale może za jedną noc

poczujemy się świetnie.

Co to za różnica?

Powiedz mi.


Jak długo będę czekać na ciebie?

Jak długo będziesz czekać na mnie?

Jak długo to trwa za długo?

Tracimy zbyt wiele czasu

Życie trwa zbyt krótko.

To byłaby zbrodnia.


Więc kto skrywa się za maską?

Nie musisz pytać.

Powiem wam wszystkim, to o mnie.

Kart są w grze.

Muszę nauczyć się ukrywać

Głęboko te uczucia.

Wiem, brak szczerości

Znaczy nic gdy płaczesz.


Jestem oszustem

Kimś komu nie zależy

I nigdy nie będzie chciał.

Być z kimś takim jak ja

ale może za jedną noc

poczujemy się świetnie.

Co to za różnica?

Powiedz mi.


Jak długo będę czekać na ciebie?

Jak długo będziesz czekać na mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz