niedziela, 12 lutego 2012

Shakira - Explore tłumaczenie

Nie muszę dłużej odchodzić
Co mam, jest właśnie tutaj
Wcześniej spędzałam dnie i noce
poszukując świata, który jest właśnie tu.

Co jest pod spodem i nie odkryte
Wyspy i miasta, których poszukiwałam
Zobaczyłam tutaj
Coś, na co mogłam nie zwrócić uwagi

Teraz jestem twoja
Więc nie muszę wciąż uciekać
Dowiedziałam się
Więc teraz nie będę już dociekać

Zobacz, czego dokonałam
Most jest w ogniu
Wróć się tam, gdzie byłam
Jestem zmrożona przez pożądanie
Bez potrzeby odejścia

Gdzie byłabym
Gdyby to utonęło
To ryzyko, które podjęłabym
Jestem zmrożona przez pożądanie
Jak gdyby wybór, którego dokonałabym

Teraz jestem twoja
Więc nie muszę wciąż uciekać
Dowiedziałam się
Więc teraz nie będę już dociekać

Teraz jestem twoja
Więc nie muszę wciąż uciekać
Dowiedziałam się
Więc teraz nie będę już dociekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz