niedziela, 26 lutego 2012

Careful tłumaczenie tekstu piosenki

usiadłam

i odwróciłam się przodem

nieba umierają

uśmiech z zakłopotaniem


nigdy byś sie nie dowiedział


mam to wszystko

ale nie wtedy, kiedy tego chciałam

bo nade mną było nieznane miejsce

i zaniedbane


torujesz sobie drogę

odrzucam cię, tak jak teraz

nie możesz kazać mi tego czuć

prawda nigdy mnie nie uwalnia

więc zrobiłam to sama


nie możesz być zbyt ostrożny

kiedy to wszystko na ciebie czeka

nie przyjdzie już bliżej

musisz sięgnąć trochę dalej

dalej

dalej

dalej

dalej


otwórz oczy

jak ja otworzyłam swoje

to tylko prawdziwy świat

życie, jakiego nigdy nie zaznasz


zmieniasz bieg swojej drogi

aby odrzucić ból

możesz to zignorować

ale tylko tak długo


wyglądasz, jak ja wyglądałam

odrzucasz mnie, tak jak wtedy

nie możesz kazać mi tego uleczyć

i pamięć o tym boli

jak boli zamykanie się w sobie


nie możesz być zbyt ostrożny

kiedy to wszystko na ciebie czeka

nie przyjdzie już bliżej

musisz sięgnąć trochę dalej

dalej

dalej

dalej

dalej


prawda nigdy mnie nie uwalnia

prawda nigdy mnie nie uwalnia

prawda nigdy mnie nie uwalnia, więc zrobię to sama


nie możesz być zbyt ostrożny

kiedy to wszystko na ciebie czeka

nie przyjdzie już bliżej

musisz sięgnąć trochę dalej


nie możesz być zbyt ostrożny

kiedy to wszystko na ciebie czeka

nie przyjdzie już bliżej

musisz sięgnąć trochę dalej

dalej

dalej

dalej

dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz