środa, 22 lutego 2012

Cold Hands tłumaczenie piosenki

Zimne Dłonie

Jakże żałuję tego, co muszę zrobić,
ale nie pozostawiłaś mi wyboru.
Chociaż wciąż usiłuję, nie mogę
przypomnieć sobie piękna twojego
zaczarowanego głosu.
Teraz to, co usłyszałem,
przechodzi przez ściany,
pieśń, którą słyszałem wiele razy,
muszę zwrócić wszystko, co mi dałaś
w towarzystwie świni.

Odnaleźliśmy kiedyś poświęconą ziemię,
którą ty spaliłaś doszczętnie.

Sądziłem, że śpiewasz tak gustownie,
ale teraz widzę, że byłem w błędzie.
Twoja serenada przemienia się w plugastwo,
kiedy tylko odchodzę,
więc proszę,
przerwij tę miłosną piosenkę.

Jakże żałuję tego, co muszę zrobić,
ale musisz zostać zastąpiona,
bo nie mogę dłużej ścierpieć
tak prostych i pospolitych gustów.
Kiedy napotkałaś moje oczy zaśpiewałaś mi
o namiętności, bólu i dobrych chęciach.
Kiedy mrugnąłem, odwróciłaś się,
żeby pocałować dłoń plugastwa.

Odnaleźliśmy kiedyś poświęconą ziemię,
którą spalę doszczętnie.

Powiedz mi, kto usłyszy
twój głos, twą pieśń,
gdy już ustąpił dym, a światła pogasły?
Powiedz mi, kto się pojawi,
kiedy ja odejdę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz