sobota, 18 lutego 2012

Behemoth Be Without Fear tłumaczenie

byc bez strachu


ujrzyj tron z płonącego złota

i całe zło jakie skrywa

sam zostanę monarchą

oferującym więcej niźli inni dają


materializuję prochy spalonego Elysium

nawet anioły nie śmią rzec - żegnaj

unicestwiam teraz ten Eden

bluźnierstwo daje narodziny boskości


karm mój płomień!

Lewiatanie

gwałć te rany!

Asmodeuszu

wznieś mnie wysoko!

Belialu Poprzez Wasz wielki gniew manifestuje się ma wola


prawdziwie sam jestem swoim zbawcą

ślepo podążam tylko za sobą

nie lękam się

nieuświęcone będzie me imię


sam jestem piekłem i piekło uwolnię

śmieję się i gardzę Tobą

wyśmiewam Twój majestat

wylewa się mój kielich zwycięstwa


usłysz me wołanie!

Lewiatanie

błogosław mą drogę!

Asmodeuszu

wznieś mnie w górę!

Belialu

Poprzez Wasz wielki gniew manifestuje się ma wola


karm mój płomień!

Lewiatanie

gwałć te rany!

Asmodeuszu

wznieś mnie wysoko!

Belialu Poprzez Wasz wielki gniew manifestuje się ma wola

usłysz me wołanie!

Lewiatanie

błogosław mą drogę!

Asmodeuszu

wznieś mnie w górę!

Belialu

Poprzez Wasz wielki gniew manifestuje się ma wola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz