wtorek, 21 lutego 2012

Rihanna Black butterflies tłumaczenie

Czarne
Czarne
czarne czarne motyle
czarne czarne motyle

Baby
Motyle dały mi takie uczucie
Za każdym razem kiedy widziałam Twoją twarz
One zaczynały latać
Teraz moje serce jest w cieniu
Zamienili się w
I chciałabym,
sprawić żeby mogły odlecieć


Mogę powiedzieć, to jest mój styl
Jest wojownikiem wewnątrz
Mogę powiedzieć, to jest mój styl
I muszę wstać i latać

Jak zabijać te motyle
Rozrywają nas głęboko w środku
Jak zatrzymuję te płacze
Krzyczące w nocy
Bo nie ważne co mówisz
Ja wciąż będę czuć w ten sposób
Te czarne czarne motyle
Prowadzące mnie

Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle

Widzę je w ruchu głęboko we mnie
A moje ciało prosi mnie ,żeby je uwolnić
Jestem w wielkiej potrzebie uzdrowienia
Bo w nadziei jest szkoda
Czy pozwalając im , aby odlecieć

Mogę powiedzieć, to jest mój styl
Jest wojownikiem wewnątrz
Mogę powiedzieć, to jest mój styl
I muszę wstać i latać

Jak zabijać te motyle
Rozrywają nas głęboko w środku

Jak zatrzymać te motyle
Przyspieszyć przez noc
Bo nie ważne co mówisz
Ja wciąż będę czuć w ten sposób
Te czarne czarne motyle
Prowadzące mnie

Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle
Prowadzące mnie
Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle

Czarne ,czarne ,czarne ,czarne motyle
Rihanna, przejdź na nim
Yeah, yeah, yeah
Przyjdź i uwolnij mnie
Yeah, yeah, yeah
Zejdź mi z twarzy,
Wynoś się z mojej twarzy, teraz
Yeah, yeah, yeah
,Uwolnij , uwolnij mnie
Yeah, yeah, yeah

Bez względu na to, co mówisz
Ja wciąż będę czuć w ten sposób

Jak zabijać te motyle
Rozrywają nas głęboko w środku
Jak zatrzymać motyle
Przyspieszyć przez noc
Bo nie ważne co mówisz
Ja wciąż będę czuć w ten sposób
Te czarne czarne motyle
Prowadzące mnie

Czarne , czarne motyle
Czarne , czarne motyle
Prowadzące mnie
Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle
Prowadzące mnie
Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle
Prowadzące mnie
Czarne czarne motyle
Czarne czarne motyle
Prowadzące mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz