sobota, 18 lutego 2012

The Fire In Your Eyes tłumaczenie tekstu

ohh teraz
Powiem ci jak naprawdę się czuję
bo nadal nie masz pojęcia
I nie mogę uwierzyć, że nie zorientowałeś się co było w mojej głowie
moje serce jest trwale podpisane przez Ciebie ...

ref.
Widzę ogień w twoich oczach
Mogę powiedzieć jesteś zaskoczony
nigdy nie myślałeś o tym sam
ohhh oh oh
ale marzyłam o tym dniu tak długo
ohhh oh oh

Nie mogę uwierzyć w plotki, które słyszałam
ktoś próbował rozpowszechniać po świecie
było lepiej, kiedy nie znałeś prawdy
teraz jestem zażenowana

Widzę ogień w twoich oczach
Mogę powiedzieć jesteś zaskoczony
nigdy nie myślałeś o tym sam
ohhh oh oh
ale marzyłam o tym dniu tak długo
ohhh oh oh

teraz jak jesteśmy razem
wydaje się to jak zawsze
i wszystko co ci się wydaje to ty
i nie wiem co zrobić
Jesteś daleko od prawdy

Widzę ogień w twoich oczach
Mogę powiedzieć jesteś zaskoczony
nigdy nie myślałeś o tym sam
ohhh oh oh
ale marzyłam o tym dniu tak długo
ohhh oh oh

tylko powiedz mi dlaczego
a ja zrozumiem
kiedy idziemy za ręce ponownie
bo wykonaliśmy wszystkie plany
ale zdecydowałam, że czas powiedzieć "do widzenia"
wszystkim, bo widziałam, co było na prawdę w twoich oczach

ohhh oh la la la la la la la la la la laaa laaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz