poniedziałek, 27 lutego 2012

Ass Like That tłumaczenie piosenki

"Ale dupcia'


[Eminem] Oww kotku!


[Refren]

Sposób jak tym trzęsiesz,

Nie mogę uwierzyć

Nigdy nie widziałem - takiej dupci

Jak nią poruszasz

Sprawiasz, że siuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!

Nie mogę w to uwierzyć

To za piękne, by było prawdziwe

Nigdy nie widziałem - takiej dupci

Jak nią poruszasz

Sprawiasz, że siuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!



[Eminem]

Kiedy ona się porusza, jest jak tancerka brzucha

Trzęsie się jak do nowego numeru Nelly`ego

Chyba ktoś stoi pod drzwiami,

Ale nie sądzę, żebym poszedł to sprawdzić

Policja mówi NIE RUSZAĆ SIĘ - J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!

Co to ma znaczyć nie ruszać się? Proszę, jestem człowiekiem

Mam potrzeby, nie jestem gotów dopóki nie skończę siurać

Nie stawiam oporu, zgadzam sie Panie Oficerze, jestem gotowy na kolonach

Nie mogę leżeć bardziej na ziemi, to dla mnie nie możliwe

I nie traktuj mnie jak morderce, po prostu lubię siurać

Siurać, siurać, tak, robię R&B

Śpiewam piosenkę, to idzie Ring-a-Chong, a-Ching-Chong-Chong-Chong-Ching

Świr żartuję, żartuję, wygłupiam się!

Jeśli obraziłem, przepraszam, proszę proszę wybacz

Jestem Triumph Marionetką Psa, jestem zwykłą marionetką

Mogę zaśpiewać wszystko, wy to pokochacie!



[Refren]

Sposób jak tym trzęsiesz,

Nie mogę uwierzyć

Nigdy nie widziałem - takiej dupci

Jak nią poruszasz

Sprawiasz, że siuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!

Jessica Simpson, wygląda zbyt kusząco

Nick nigdy nie widziałem - takiej dupci

Ile razy oglądam to na MTV siuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!



[Eminem]

Mary Kate i Ashley wyszły tak cudownie

Teraz podrastają, zaczynają im rosnąć dupeczki

Idę do kina i siadam z popcornem

Policja mówi NIE RUSZAĆ SIĘ - J-JESCZE JESZCZE JESZCZE!

Co ma znaczyć NIE RUSZAĆ SIĘ? KURDE, dopiero sobie siadłem

Mam bilet, patrz trzymam to zdala, mój rozporek jest zasunięty

Proszę, nie zabierajcie mnie z kina, proszę

Jeszcze nie widziałem Mary Kate w scenie prysznicowej

Nie zrozum mnie obscesyjnie, nie chcę odwalać tutaj scen

I nie nazywaj mnie Fiutkiem Hermana, to film PG

Panie Oficerze, domagam sie widzenia z adwokatem

Jestem nie winny, przyznam się i będę wolny

Wolny,tak wolny, wrócić na ulice

Co masz na myśli, że mój adwokat jest z Michael`em, jest zbyt zajęty?

Jestem Triumph, Britney Spears ma ramiona jak mężczyzna

I mogę to powiedzieć, a wy będziecie się śmiać, bo to kukiełka na mojej ręce



[Refren]

Sposób jak tym trzęsiesz,

Nie mogę uwierzyć

Nigdy nie widziałem - takiej dupci

Jak nią poruszasz

Sprawiasz, że siuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!

Hilary Duff nie jest jeszcze zupełnie stara

Nigdy nie widziałem jej - ale lubię to

Może za rok powiem dupcia i ona sprawi, że się posiuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!



[Eminem]

Ona się porusza jak tancerka go-go

W tym klipie ona śpiewa odwal się zboku

Potrzebuję nowego chłopaka, cześć nazywam się JoJo

Policja mówi NIE RUSZAĆ SIĘ - J-JESCZE JESZCZE JESZCZE!

Co znaczy NIE RUSZAĆ SIĘ? Moje komputery zostaną zabrane

I moje klucze na ranczo, właśnie przygotowałem ciasteczka

Panie Oficerze, spójrz zdmuchnij jednego

Tutaj, zrobiłem sok Jesusa, weź łyczek

Nikt nie jest bezpieczny przy mnie, nawet ja

Nawet nie wiem czy potrafię powiedzieć słowo siurać

Siurać, w radiu, ale zrobiłem to

Janet czy to pierś? Wydaje mi się, że widziałem cycka

Świr żartowałem, żartowałem, wygłubiam się!

Ale nie wiem czy to kogoś śmieszy, muszę szybko uciekać!

Do helikoptera, wszyscy wypad

Nie jestem Triumph, jestem Arnold, ląduj!



[Refren]

Sposób jak tym trzęsiesz,

Nie mogę uwierzyć

Nigdy nie widziałem - takiej dupci

Jak nią poruszasz

Sprawiasz, że siuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!

Więc Gwen Stefani, wysiurasz się na mnie, proszę

Nigdy nie widziałem - takiej dupci

Jak nią poruszasz

Sprawiasz, że siuram

J-JESZCZE JESZCZE JESZCZE!


[Dr. Dre] CO JEST KURWA Z TOBĄ?

[Eminem] HA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz