piątek, 17 lutego 2012

You Take My Breath Away tłumaczenie piosenki

"Zapierasz mi dech w piersiach"

Popatrz w moje oczy i zobaczysz

że jestem jedyny.

Schwytałaś moją miłość

Ukradłaś moje serce

Zmieniłaś me życie

Za każdym razem, gdy się poruszysz

Niszczysz mój umysł.

I sposób w jaki dotykasz

Tracę kontrolę i drżę głęboko w środku.


Możesz doprowadzić mnie do łez

Z jednym westchnieniem

Każdy oddech, który bierzesz

Jakiś dźwięk, jaki wykonasz

Jest szeptem w moim uchu.

Mogę zrezygnować z całego mojego życia za jeden pocałunek

wolałbym chyba zginąć

jeśli ty odrzucisz mnie od twej miłości.

Zapierasz mi dech w piersiach


Więc proszę, nie odchodź

Nie zostawiaj mnie tu zupełnie samego

Czuję się samotny od czasu do czasu

Odnajdę cię

Gdziekolwiek pójdziesz będę tuż za tobą

Aż do końca świata

nie zasnę dopóki nie odnajdę cię by ci powiedzieć

Że ty tylko zapierasz mi dech w piersiach


Odnajdę cię

Nie zasnę dopóki nie odnajdę cię by ci powiedzieć, kiedy cię znajdę

Kocham cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz