poniedziałek, 13 lutego 2012

Norah Jones - Humble Me tłumaczenie

Wygnana na krawędź

Dawno zapomniana

Zrzucona na ubocze dróg

Opuszczona na peryferiach w skradającym się słońcu...



Dziecko na tylnim siedzeniu

szybko pogrążające się we śnie

Marzące o lepszych dniach

Nie chce do Ciebie dzwonic ale Ty jesteś wszystkim do czego właśnie pragnę powrócic


I co masz mi do powiedzenia?

Kiedy to wszystko przeminęło?

Kochany, Nie chciałam Cie skrzywdzic.

Prawda szepcze o Twoim nadchodzącym rozdarciu

Nie ważne jak mocno będziesz stawiac opór

Nigdy nie pada kiedy tego chcesz


Upokorz mnie Boże

Upokorz mnie

taka we mnie pustka, jestem na klęczkach

Upokarzasz mnie Boże,

Upokarzasz mnie Boże

Proszę, proszę, błagam wybacz mi


Kochanie, ona ma Twoje oczy

Wciąz Cie widzę

Kiedy pyta o tatę

Nigdy nie wiem co powiedziec


Słyszałam , że rzuciłes picie

i pomagasz w tworzeniu instytucji

prowadzisz uczciwy biznes

Czy to prawda, że masz kogos kto prowadzi twój biznes?


I co mi powiesz?

Kiedy to wszystko odeszło w zapomnienie?

kochanie, nie chciałam Cie skrzywidzic

Prawda mówi szeptem o Twoim rozdarciu

Nie ważne jak bardzo stawiasz opór

Nigdy nie spadnie deszcz jeśli będziesz tego pragnąc


Upokarzasz mnie Panie,

Upokorz mnie Panie

wewnętrznie zubożała, na klęczkach

Upokarzasz mnie Boże,

Upokarzasz mnie Boże,

proszę, błagam wybacz mi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz