niedziela, 26 lutego 2012

Red Hot Chili Peppers Did I Let You Know tłumaczenie

Przychodzę do Ciebie
Bo Cię uwielbiam
Chciałbym znaleźć się w środku
Twojej mastrodukcji
To niezdecydowanie mnie przeraża
Nie potrafię oprzeć się Twojemu zapachowi, gdy uwodzisz
Czy dałem Ci znać?
Czy chciałabyś iść?
Rozwiń opakowanie z dawką perswazji
Czy dałem Ci znać?
Czy chciałabyś iść?
Chcę tańczyć codziennie bez okazji

Wiedziałem to, wiedziałem
Zabierz mnie do domu, zabierz mnie do domu
Wiedziałem to, wiedziałem
Zabierz mnie do domu, zabierz mnie do domu

Kiedy przewidujemy
Brak podziałów
Planeta przechodzi
Kolejną rewolucje
Dzień, w którym dmuchałem na Ciebie
Powiedziałaś, że w Tobie wzrastam
Okazuje się, że wszyscy
Mamy jedno rozwiązanie

Przychodzę do ciebie pomyślnie,
Rok kota również
Lubię dźwięk
Twej artykulacji
Chcę budzić ją
I może poślubić
Ona pokazała jak kochać
Bez postanowień

Wiedziałem to, wiedziałem
Zabierz mnie do domu, zabierz mnie do domu
Wiedziałem to, wiedziałem
Zabierz mnie do domu, zabierz mnie do domu

Chcę mieć w Tobie wsparcie,
Weź maryśkę ze sobą
Nadszedł czas aby rozkołysać
Masowe wnikanie
Lubię Twoją zuchwałość
Tak jak z Mozambiku
Myślę, że słowo, którego moglibyśmy użyć
To czyste połączenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz