niedziela, 26 lutego 2012

I Started A Joke tłumaczenie tekstu piosenki

ZAŻARTOWAŁEM


Zażartowałem

Co sprawiło, że cały świat zaczął płakać

Ale ja nie widziałem

Że ten żart był o mnie. o nie


I zacząłem płakać

Co sprawiło, że cały świat zaczął się śmiać

Och. gdybym tylko zobaczył

Że ten żart był o mnie


I spojrzałem na nieba

Kierując ręce

Nad moje oczy

I spadłem z łóżka

Przeklinając się

Za to co powiedziałem


Aż w końcu umarłem

Co sprawiło, że cały świat zaczął żyć

Och. gdybym tylko zobaczył

Że ten żart był o mnie


I spojrzałem na nieba

Kierując ręce

Nad moje oczy

I spadłem z łóżka

Przeklinając się

Za to co powiedziałem


Aż w końcu umarłem

Co sprawiło, że cały świat zaczął żyć

Och. gdybym tylko zobaczył

Że ten żart był o mnie

Że ten żart był o mnie.o mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz